Prekoncepce
  • O projektu
  • Prekoncepce ve vzdělávání
  • Publikace
  • Kontakt

Publikace

Odborné publikace:

  • PIVARČ, J. Pojem „m entální postižení“ v představách žáků základních škol. (Akademický poster). XXVI. konference České asociace pedagogického výzkumu: Transdisciplinarita v pedagogických vědách. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 12. – 14. září 2018.
  • PIVARČ, J. What do They Imagine under the Term "Intellectual Disability"?: Ideas of Pupils without Disability from Czech Primary Schools. (Poster No. 146). The European Conference on Educational Research: Inclusion and Exclusion, Resources for Educational Research?, 2018. Bolzano, Italy, 3–7 Sept.
  • PIVARČ, J. Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2017. 228 s. ISBN 978-80-7290-952-0.
  • PIVARČ, J. Pupils’ Misconceptions as a Psychosocial Barrier in the Context of Inclusive Education. Educational Studies. 2015, vol. 37, s. 363-376. ISSN 1233-6688.
  • PIVARČ, J. Psychosociální bariéry v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením. Paidagogos. 2015, no. 2, s. 88 - 106. ISSN 1213-3809.
  • PIVARČ, J. Prekoncepce mentálního postižení: tři pohledy žáků základních škol. e-Pedagogium. 2015, vol. 15, no. 1, s. 117–127. ISSN 1213-7758.
  • PIVARČ, J. Prekoncepce a miskoncepce vybraných sociálně patologických jevů u žáků základních škol. In Proceedings of the International Scientific Conference: International Masaryk Conference for PhD. Students and Young Researchers. Vol. VI. Hradec Králové: Magnanimitas, 2015. s. 958–969. ISBN 978-80-87952-12-2.
  • PIVARČ, J. Koncept kvality života u osob s mentálním postižením. In Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistants. Vol. V. Hradec Králové: QUAERE, 2015. s. 1287–1295. ISBN 978-80-87952-10-8.
  • PIVARČ, J. Diagnostics of Children's Conceptions in a Low-threshold Facilities for Children and Youth. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2015, vol. 5, no. 1, s. 67–70. ISSN 1804-7890.
  • PIVARČ, J. Children’s Conceptions of Social Pathology Phenomena Interpretational Framework of Selected Primary School Pupils. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2014, vol. 4, no. 2, s. 35–38. ISSN 1804-7890.
  • PIVARČ, J. Metodologické aspekty diagnostiky a výzkumu žákovských prekoncepcí. In Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických doktorských výzkumech: Recenzovaný sborník z doktorské konference konané dne 20. května 2013 v Praze. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2013. s. 196–204. ISBN 978-80-7290-707-6.
  • PIVARČ, J., ŠKODA, J., DOULÍK, P. Analýza miskoncepcí alternativní religiozity u žáků vybraných gymnázií. 1. vyd. Ústí nad Labem: Pedagogická fakulta UJEP, 2012. 206 s. ISBN 978-80-7414-520-9.

 

Úvod > Publikace
© 2014 Všechna práva vyhrazena.
Vytvořte si web zdarma!
  • Úvodní stránka
  • Mapa stránek
  • RSS
  • Tisk
Vytvořte si web zdarma! Webnode
Vytvořte si vlastní web zdarma!
Moderní webové stránky za 5 minut
Vyzkoušet